Wednesday, January 21, 2015

bertunang

Assalamualaikum

nak share rasa macam serba salah pulak..nanti ada orang ingat aku ni menunjuk2 pulak kan...orang sekarang ni kau tak bagitau salah bagitau pon salah ye dhakk..

ala bertunang je pon nanti klau aku nikah ke majlis persepsi ke aku jemput semua member2 aku ye...hahaha..ehh orang dah bertunang pertuturan kena la sopan sikit tak boleh dah nak kasau2 ni..karang ada pulak yang kena masuk kelas dengan mak mertua..hahaha

ohh cite pasal tunang tema aku warna peace seperti yang aku impikan selama ni..majlis memang simple tapi meriah..tunang aku dia pakai kasual je..saja aku tak bagi pakai pakaian yang gah2 sangat yela la seperti kat atas tadi aku cakap orang skarang ni banyak mulut..haha..

ehh kepada kawan2 aku yang tak tahu harap maafkan ye..dan engkorang jangan pulak terperanjat bila baca entry ni ye..maaf sekali lagi..dan kepada kawan2 lelaki aku pulak jangan menangis ye...hahaha aku telah menjadi milik seseorang..aku tahu ramai yang minat aku dalam diam..hahaha..Ya Allah perasannya minah sorang ni..ok sila muntah sepuas-puasnya..

pada hari majlisnya pihak lelaki terlalu awal datang untuk langsungkan majlis tu sampaikan aku ni tak mandi lagi..aduhhh...haha..agaknye bakal tunang aku dah tak sabar nak tunang kot..hahaha..

siap je mandi aku terus mengenakan persalinan aku warna peace tu..make up ala kadar je...yang penting tak nampak selekeh..hikhikhik siap je solek sume terus duduk kat pelamin mini..tapi baru duduk je kakak tunang aku dah datang sarung cincin..tak panas lagi punggung duduk kat pelamin...adoii..hahaha...siap sarung cincin die pon pelok cium aku..bagi nasihat sikit..suruh jaga adik die bebaik..dan mcm2 lg..hehehe biarla rahsia..

majlis ni memang terlalu sekejap..bila dah siap sarung cincin bergambar semua..aku gi keluar ramai lagi nak bergambar kat luar rumah tu..yela hari aku hari tu..hehehe..tengah sibuk2 bergambar tetiba tunang aku tepon..haha..tunang macam tak percaya je..hikhik

berdebar jugak time tu..aku pon angkat..

aku       : assalamualaikum

tunang : waalaikumsalam..awak jangan cakap pape biar saya je cakap..awak terima kasih sudi terima saya dalam hati awak..bla..bla..bla

time die cakap aku dah meleleh air mata terharu gembira..dan time ni aku dah sorok sikit dr orang ramai takut de orang nampak aku mengalirkan air mata..hahha..malu la..tapi aku still ditemani member aku..

tah dari mana tetiba tunang aku muncul muncul kat belakang aku..terperanjat beruk aku dibuatnye..xde la rupe berok..walaupon terperanjat tapi masih comel okey..hahaha perasan sudah..dah tunang aku cakap comel je awak terperanjat..ala sume tengah manis tu yang nampak comel je..kahkahkah..

lepas tu aku pon bual2 la dengan tunang aku bergambar sume..ramai yang sibuk suruh gambar sesama..segan pon ada gak...hahaha..masing2 bergambar macam tiang kaku..kahkahkah yela kiteorang ni baru tunang bukan nikah..hehehe

dah selesai semua aku majlis pon abis petang gak la baru abis semua sekali..dah macam majlis persepsi pulak seharian majlisnye..hahaha...

ok la tu je aku nak cakap gambar akan datang la aku post..sebab aku tak dapat lagi gambar2 aku..hehehe...

korang jangan marah ye..sebenarnye ini semua hanya pertunangan dalam mimpi aku je..hehehe jangan marah...

psssstttt ade benda nak bagitau lagi ni...aku terbaca kat tafsiran mimpi kalau mimpi bertunang maknanya dah tak lama la tu atau dalam tahun ni jugak...

ohhh aku dah nak kawin ke..aku baru rancang lepas aku konvo nanti..tahun 2016...thun depan tunang 2017 nikah..bulan 6...nak sama tarikh dengan birthday aku..hehehe...menggade..ok tu je nak cerita

No comments:

Post a Comment