Monday, January 12, 2015

umur ku memainkan peranan

Assalamualaikun...

entry tanpa pendahuluan..aku tak tau sebenarnya nak tulis ape untuk pendahuluan..kosong kepala..tapi aku ade point nak tulis..acene tu..hahha..lupakan..wait,,kalau aku tulis pointnye terus tak salahkan..siapa je nak marah aku ek..aku punye blog aku punye pasal la kannn...tapiiii walaupun kita ada hak nak tulis ape pon kat blog kita kena juga jaga hati orang lain...ye dhakk..jgn nak main hembus je..kang de pulok yang sakit hati..haha..

aku tak tau la sejak2 masuk ke umur puluhan...cehh mcm tue sangat je..hahaha..ye la 2015 aku dah melangkah ke usia 20 thun tak ada lagi la umur belasan tahun..huhu..so sad..

dan bila umur dah masuk puluhan ni...hikhik..dah kne cari calon suami kot..kahkahkah..macam nak kawen tahun ni jugak je..hehehe..amboii gatainye..

ehhh bukan gatal la..aku senannye terigin nak duduk atas pelamin pakai gaun pengantin..hahaha..dan sebelah aku hehehe..ofcoz la jejaka pilihan hati..hahaha..adoiii berangan...boleh tahan..

hai sapa la jejaka tu ye..

awak bakal suami saya ke??hai bile la die nak masok meminang..kahkahkah..

adoiii dah kritikal ni..hahaa dah tak leh tunggu lelama ni..aku mane la ade calon yang sesuai lagi..ehh kejap ayat tu macam dah ada je..hahaha..

ayat sekadar ayat..doa2 je la yang terbaik untuk aku ye..huhu..kalau betul tu betul la..kalau tak,,tak la jawabnye..doakan kebahagiaan aku ye dan aku harap sesangat dijaukan dari tipu muslihat..

ok..jumpe next time..tata..

eh terlupe nk letak tittle lak..dh publish bru perasan..edit balik je la..hahaha

No comments:

Post a Comment