Saturday, January 18, 2014

Meneruskan Kehidupan....

Assalamualaikum.....

jom kita sambung ayat dengan perkataan "meneruskan kehidupan"...
sebenarnye aina dah malas nak start ayat "dah lamenye tak update blog bla bla bla..." dengan "dah berkurap blog ni dh lame tak sentuh.." boringkan...owner blog ni pon dah bosan nak menaip bende yang sama berulang kali...huh..ape lagi ek nak tulis biar pendahuluan entry ni panjang...tapi perlu ke pendahuluan panjang2 macam nak buat karangan spm tu.disebabkan dah lame haku tak menaip kat blog yang kusam ni makanya sampai menggigil haku mencari idea...apakah semua itu..

dah dapat idea belum nak mulakan ayat dengan "meneruskan kehidupan"
aina dah dapat idea..ting...keluar mentol kat kepala..hahaha..orang kata kalau lapar idea mencurah-curah..macam tak pernah dengar je orang macam tu...huhuhu..sebab tengah lapar la ni panjang pulak bebelan haku...ceh...

aku meneruskan kehidupan dengan menyambung pelajaran dan menuntut ilmu di sebuah universiti  yang agak ternama juga di Malaysia ini.Aku telah memilihnya kerana aku sendiri pun tidak ada jawapan yang khusus.Nak cakap dekat dengan tempat tinggal aku memang jauh sekali sebab aku merupakan anak kelahiran Johor dan kini aku telah merantau ke negeri orang.tapi tidak la sampai ke hujung benua..hahaha.ok idea aku tetiba terencat pula..ok tempat yang aku maksudkan ialah Universiti Selangor atau juga dikenali sebagai UNISEL...hahak poyo je ayat...

mak oi ayat gramatisnye..eh betul ke haku punye bahasa tu..aina intake januari..baru lagi la..sekarang pon masih bulan jan khon...apo la..huhuhu..nak masukkan gambar pun tak banyak gambar lagi..ye la baru masukkan ...barang pon tak banyak bawa lagi...dan itu bermaksud kamera pon tak bawa..huahuahua

Photo


aina rasa ni je gambar yang termampu aina post..hahak...dan untuk adik2 or rakan2 yang baru nak sambung belajar di peringkat yang lebih tinggi ambil tips ni..korang kena berbaik dengan senior tau..kenapa???korang akan tau bila dah sambung study nanti..#takeanote

dan yang paling penting gambar ni kena post..disebabkan kitaorang baik so abang senior telah memberikan sesuatu yang terbaik...suke nauu...


apakah itu...coklat la...yang penting made in tu....korea ...hahahaha...abang fakhrul kiteorang makan sekali hadap je dah licin..hahaha...buat malu je kalau die ade terjumpe blog nie...ok paipai...

ei gediknyer...

No comments:

Post a Comment